maandag 31 maart 2014

Hairstyle: braids ( Jiwa )

hey hey,

Volgens de mensen om me heen mag ik met trots zeggen dat ik een krullenbol ben. Al jaren lang probeer ik mijn niet-te-temmen haar te fatsoeneren. Hoe meer curlyhair-routines ik had bekeken en adviezen ik had gelezen, hoe meer ik wist mijn haar vorm te geven zonder te veel frizz. Toch word het af en toe een beetje saai, elke dag maar los, krullend haar. Ik wilde iets nieuws met mijn haar doen, en nee een kappersbeurt zou het niet worden(daarvoor ben ik te blij met de lengte van mijn haar :) ). Mijn zusje stelde iets voor, namelijk twee vlechten. Mijn eerste gedachte was neee! Veel te schattig. Lijk ik dan niet op een kind van 8?! Maar toen kwam ik een paar super gave foto's tegen.



Zo ingevlochten vind ik het wel echt gaaf! Hierna vlocht Anaïs mijn haar ook in.



I like it! Dit wil ik wel vaker dragen, maar helaas hebben Anaïs en mijn mama daar niet altijd even zin in. En ik kan het niet bij mezelf... Jammer.

x Jiwa


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen